آشنایی با طراحی سایت

۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت دقیقا همان چیزی است که ظاهر و احساس کلی که یک مخاطب هنگام ورود به یک سایت می‌گیرد را تشکیل می‌دهد. این فرایند تمامی برنامه ریزی‌ها و عناصر وبسایت شما اعم از ساختار، چیدمان، تصاویر، فونت‌ها و گرافیک را در بر می‌گیرد.

طراحی وب اجزای متعددی را تشکیل می‌دهد که همه آنها در کنار یکدیگر تجربه نهایی یک وبسایت را ایجاد می‌کنند(به عنوان مثال طراحی گرافیکی، طراحی رابط کاربری، طراحی تجربه کاربر، بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا SEO و تولید محتوا). همه این عناصر تعیین می‌کنند که یک وبسایت چگونه به نظر برسد و در صفحه نمایش‌های مختلف چگونه اجرا شود.

 

چرا طراحی سایت مهم است؟

در واقع وبسایت یک مرجع عظیم برای تبلیغات برند شماست که هر کسی از هر نقطه‌ای در جهان می‌تواند آن را مشاهده و بررسی کند. شما می‌توانید با به کارگیری استراتژی و رویکرد صحیح بازاریابی بصری (بوسیله طراحی وب) مخاطبان بیشتری را برای کسب و کارتان جذب کرده و آنها را تبدیل به مشتریان دائم کنید.

خوب است بدانید، زمانی مشتریان نسبت به برند اعتماد بهتری دارند که ارتباط بیشتری نیز با آن برقرار کرده باشند. بدون داشتن یک وبسایت با کیفیت شما نتایج بالقوه‌ای را که می‌توانید از طریق حضور آنلاین کسب کنید از دست می‌دهید. به این ترتیب، ساخت وبسایت موضوعی نیست که بتوانید به راحتی آن را نادیده بگیرید.

در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که چرا طراحی سایت برای یک کسب و کار حرفه‌ای مهم است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.